Sunday, February 5, 2006

Sıradan bir gün

Blogumu çok boşladığımın farkındayım. Kışın tam ortasındayız ve üzerime bir bıkkınlık geldi adeta. Havalar ısınsın da ne olursa olsun diye düşünüyorum, halbuki havalar ısınırsa ders çalışmak daha zor.

Üzerimde yeteri kadar uyumama rağmen bir uyku hali, bir bezginlik var bugün. Pazar akşamlarını hiç sevmiyorum! Belki kütüphaneye yürüyerek gelseydim daha iyi olurdu bugünü güneş ışığı görürdüm hiç olmazsa biraz.

Evimde varlıklarını sürdüren minik karıncalar geçen ay yaptığım ilaçlama seansına rağmen tekrar ortaya çıktılar. Onları öldürmek istemiyorum ama ilaç sıkmazsam da gittikçe çoğalıyorlar:( Kendimi çok zalim hissediyorum öldürünce de. Sanki bir soykırıma sebep olmuşum gibi. Önceden bulduğum çözüm onları buldukça çöpe atmaktı, böylece hem öldürmemiş oluyordum hem de bir şekilde orada bir yerde yaşamaya devam ettiklerini biliyordum. Ancak bu çözüm çoğalmalarını engellemeyen bir çözümdü tabii ki.

Kendimi 'Bit Palas' romanında gibi hissettim bir an.

Yine derse dönmem gerek.

No comments:

Post a Comment