Friday, June 9, 2006

Bulutlu gökyüzü

Hava biraz daha serinledi, daha güzel oldu. Haftasonu yağmur gelecekmiş.
Bütün işlerimi bitirdim doktoramın ilk yılına dair, tüyler gibi hafifim.

Bugün kütüphanede çalıştım 5 saat, şimdi master'dan mezun olacakların törenine gitmem gerek, akşam ise misafirler geliyor.

Haftasonu toplanmaya başlamam lazım, hiç istemiyorum. Taşınmaktan ve sürekli bütün eşyalarımı kutulara doldurup oradan oraya sürüklemekten nefret ediyorum! Ama belki değişiklik iyi gelir. Henüz yeni evim nerede olacak bilmiyorum.

Buradaki evlerin balkonları yok pek, kötü bir şey. Balkon kültürü olan bir milletin içinden geldiğimden, zor geliyor bana yağmur yağarken dışarı balkona çıkıp derin nefesler alamamak, düşüncelere dalamamak.

Türkiye'ye uçuşa ise 11 gün kaldı...

Gidişler ve gelişler..Hayatım taşınmalar, gidiş ve gelişlerle dolu.

1 comment:

  1. Anonymous9:52 AM

    evvvvvet 11 gün kaldı canım benim seni cok seviyorum sabırsızlıkla bekliyorum!!! :)))) BURISKON

    ReplyDelete