Wednesday, December 3, 2014

Gece, uyku

'Allah rahatlık versin' kadar içime huzur veren, mutluluk veren bir uyku dileği bilmiyorum.

Ben küçükken anneannemin evinde bu isimde bir masal kitabı vardı. O kadar severdim ki! İçindeki birbirinden güzel masalları, okuya okuya neredeyse ezberlemiştim.

'Allah rahatlık versin' sözcüklerini duyunca, koridordaki loş ışığın bir hale gibi çevrelediği babamın başının silüetini görür gibi olurum odamın kapısında. İçime bir huzur gelip yerleşir. Kapatırım gözlerimi, sanki o küçük kız çocuğuyum. Mutlulukla koyarım başımı yastığıma.

Uyuyuveririm.


1 comment:

  1. nehir5:56 AM

    Böyle sevgiyle büyümüş , sevgiyle anılan çocukluk hikayeleri okuyunca ağı acı ve hafif kıskançlık duyuyorum..çok şanslısınız mutsuz çocukluk kötü hayalet gibi hep yanıbaşınızda çünkü.

    ReplyDelete