Saturday, November 21, 2009

Seyahatler

Yaklaşık bir hafta kadar blog'umdan uzak kalacağım. Önce Boston'a bir makalemi sunmaya gidiyorum, bizim alanımızın en büyük konferansında. Pazartesi sabahı 8:30da sunumum. Bana şans dileyin a dostlar :)

Salı akşamı Boston'dan Chicago'ya dönüyorum, ertesi sabah da Şükran günü tatili için 5 günlüğüne buraya 8 saat uzaklıkta bir yere gidiyoruz. Missouri eyaletinde.

Yani leyleği havada gördüm şu sıralar. Bakalım hayırlısı. Şu grip mevsiminde bu kadar seyahat edip sonra sağ salim Chicago'ya dönebilirsem iyi!

1 hafta sonra görüşmek üzere!

Sevgiler

Moonie


3 comments:

  1. Anonymous3:07 PM

    Sunumunuzda başarılar diliyorm. Bilirim o heyecanı, ama o heyecan olmadan da bu meslek olmaz zaten. Hastalıksız sağsalim bekliyoruz efendim sizleri...

    ReplyDelete
  2. Cok tesekkurler Kitap Kurdu, sunumum iyi gecti cok sukur. Dediginiz gibi o heyecan da guzel bir sey aslinda.

    Yakinda geri donecegim!

    Sevgiler


    Moonie

    ReplyDelete
  3. Sunumunun iyi geçmesine sevindim ^^
    Şimdiden iyi bayramlar
    Moonie :)

    ReplyDelete