Sunday, March 30, 2008

Kırtasiye çılgınlığı!!!



1 haftalık Bahar Tatili'm bugün bitiyor. Yarın yine hızlı bir tempoyla yeni derslerime başlayacağım. Tabii ki Moonshine her dönemin başlamasından önce ne yapar? Gidip deliler gibi kırtasiye alışverişi yapar.

İtiraf ediyorum, 20 senelik öğrencilik hayatımın en mutlu olduğum zamanları işte bu kırtasiye alışverişleri zamanları oldu! Zaten Office Depot'ya her gidişimde kurşunkalemler, tükenmez kalemler, boya kalemleri, yapıştırıcılar, zımbalar, ataçlar, silgiler, değişik renkte kağıt ve kartonlar, defterler, çıkartmalar, dosyalar...vs. arasında resmen kendimi kaybediyorum. Sanırım okullu olmak gibi kırtasiye alışverişi yapmaktan da hiç bir zaman bıkmayacağım.

Kırtasiye çılgınlığını en uç boyutuna taşımış bir ırk varsa o da Almanlar bence. Almanya'da kaldığım zamanlarda oradaki kırtasiyecilere girip saatlerce o rengarenk kalemlere, silgilere, kalem kutularına, defterlere, süslü, cicili bicili kalemkutularına hayranlıkla bakakalırdım. Halen kullandığım kalemkutum oradan alınmadır. (Evet, 26 yaşıma geldim ve hala kalem kutusu kullanıyorum, ve bundan utanmıyorum! :-)

Şimdi yeni kalem ve kağıtlarımı deneyeceğim. Gerçek bir kalemle, gerçek kağıt üzerine yazmanın verdiği zevki hiç bir klavye veremiyor bence.



No comments:

Post a Comment