Sunday, March 29, 2009

Bugün günlerden Pazar


Fotoğraf: Per Ola Wiberg


Ama İngilizce'de 'Sunday' olan, yani 'Güneş günü' anlamına gelen bugün Chicago'da pek de güneşli değil. Hatta şu anda lapa lapa kar yağıyor! İlkbahar yine çok nazlı bu sene, gelmek bilmiyor.

Dışarda yağan karları izliyor ve sözlü sınavım için notlarımı gözden geçiriyorum. Artık Cuma'ya gün sayıyor ve sınavımın biteceği akşamı iple çekiyorum.

Arada sırada cama 'şlop!' diye kocaman kar kütleleri yapışıyor - yukarıdaki pencerenin pervazından eriyip bizimkine düşüyor olmalı. Dışarısı bembeyaz. Daha bir ışıklı gibi sanki.

Bir bardak çayla okumalarıma geri dönmenin tam zamanıdır.

İyi Pazarlar!



3 comments:

  1. Biraz once Chicago semalarindan gectim.Kari gorunce sasirdim. Kaliforniya'dan geliyordum. Tum ulke gunluk guneslik bir tek sizin orada kar var:) Sozlu sinavini bekliyor bahar, herhalde gelmek icin.

    ReplyDelete
  2. Ya sorma Nur, basinda yagmurlu bulutla dolasan Eeyore gibi bahtsiziz. Her yere gunesli hava gelir, bize kar!

    Neden soylemedin buradan gececegini, ucagina el sallardim :-)

    ReplyDelete
  3. Aaa, o kadar el salladim ben sana gokyuzunden, gormedin mi?? Bir dahakine soylerim, senkron el sallariz birbirimize:)

    Kolayliklar islam tarihinde..

    ReplyDelete