Monday, September 29, 2008

Hoşçakal Eylül..


Eylül yerini Ekim'e bırakıyor yarın. Yağmurlarla ayrılıyor aramızdan.
Okul başladı. Hava serinledi. Kampüs yine öğrencilerle doldu.
Öğrenmeye ve öğretmeye yeniden başladım. Mutluyum!
Ekim geldi. Kış geliyor.
Bu sene çok daha fazla çabalamam, daha da çok çalışmam gerekecek büyük bir olasılıkla. Zaman planlamasını çok daha iyi yapmalıyım.

Bir aydır her gün blog'umun yanısıra kişisel bir günlük de tutuyorum. Elimde tuttuğum bir kalemle gerçek bir kağıda yazmanın keyfi bambaşka. Her gece yatmadan önce bir 5-6 dakika küçük bir sayfa dolusu yazıyorum, o günün olaylarını, neler yaptığımı, bazen neler düşündüğümü. Tam uyumadan önce bu şekilde beynimi boşaltmak ve düşüncelerimi, planlarımı kağıda geçirmek çok iyi geliyor.. Hem ileride dönüp baktığımda her gün neler yapmış olduğumu görebilirim! En son lise sonda günlük tutmuştum sanırım! Ne kadar keyifli olduğunu unutmuşum.

Hava serinliyor yavaş yavaş. Gelen kıştan korksam da soğuklara artık alıştım da sayılır aslında. Hem ben kışı çok seviyorum, bilmem daha önce söylemiş miydim? :)





Fotoğraf: Galena - Illinois'te sonbahar renklerine bürünmüş bir ağaç.



No comments:

Post a Comment