Tuesday, August 16, 2005

Gece Yolculuğu

Internette kendime yarattığım bu küçük köşe, arada sırada karaladığım bazı yazıları arkadaşlarımla paylaşılabilir hale getirmek ve asıl olarak aslında kendimi Türkçe yazmaya zorlamak, yazmak için bir neden bulabilmek adına bugün, 16 Ağustos 2005 tarihinde sevgili Çalıcan'ın önerisiyle yaratıldı. Kendisine buradan teşekkürlerimi gönderiyorum. Bakalım bu yeni hevesim ne kadar sürecek (umarım uzun süre yazabilirim) ve bu köşenin ömrü ne kadar olabilecek.

Birlikte göreceğiz.

1 comment:

  1. Anonymous6:44 AM

    4 yıl olmuş baksanıza...kutlarım sizi...ben blog adresi aldıktan hemen sonra kapatan biriym...hayran kaldım bu yüzden size...
    ve özendim...ve imrendim...ve bayıldım yazılarınıza...düşüncelerinize...içtenliğinize...bu blogtan öğreneceğim çok şey olacak sanırım...takipteyim...en baştan okumaya başladım bile...sevgimle...L.

    ReplyDelete