Wednesday, September 2, 2009

Güzel Eylül


Sanırım yılın en sevdiğim ayı artık bundan sonra Aralık değil, Eylül olacak! Chicago'da şu sıralar öyle temiz, berrak, açık, üşütmeyen ama hafif serin ve güzel bir hava var ki! 'Cennette hava nasıldır acaba?' diye sorsalar, 'böyle olurdu' derdim herhalde.

Öyle güzel bir hava ki huzur ve mutluluk veriyor bana. Bütün günümü dışarıda geçirmek istiyorum, bu yakmayan ılık güneşi, üşütmeyen tatlı meltemi kaçırmak istemiyorum adeta.

Belki çok yakında yolculuğa çıkacak olduğumdan, belki akademik yılın başında olduğumuzdan ve üniversite tekrar canlanmaya başladığından, belki de sadece bu güzel havalardan...İçim kıpır kıpır! Kendimi yepyeni bir başlangıçta gibi hissediyorum. Genelde herkes bu duyguları ilkbahar aylarında hisseder, ama ben Nisan ve Mayıs'ta bile hissetmediğim kadar enerji doluyum!

Ne de olsa, adı 'son'la başlasa bile, 'bahar' değil mi bu mevsimin ismi de? Bize filmlerde, şarkılarda öğretildiği gibi hüzünlü olmak mı zorunda Eylül ayı? Hayır, reddediyorum böyle düşünmeyi.. Bu Eylül, çok güzel geçecek!!



6 comments:

  1. Umarım güzel geçer eylül, diğer aylar da öyle...

    ReplyDelete
  2. Merhaba Aysema,

    Cok tesekkur ediyorum, hepimiz icin ayni seyleri diliyorum :)

    Moonie

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:33 AM

    Eylül benmimde en sevdiğim aydır. Kocamla ilk tanıştığımız gün eylül ayındadır. Eylül ayının yeri ayrıdır bende. Kızım olsa adı Eylül olacaktı. Umarım senin de eylülün iyi geçer.

    ReplyDelete
  4. Bende şöyle bir yazı yazmış idim zamanında: :)

    "Bu günlerde yaşadığım heyecanın kaynağı ilkokul yıllarıma dayanıyor sanırım. Çünkü uzun, sıcak ve fazlasıyla sıkılınarak geçirilmiş bir yaz tatilinin ardından, görece daha mutlu geçen ilkokul günlerine başlamak ve o günler için hazırlık yapmak inanılmaz mutluluk verirdi bana.

    Okul hazırlığının verdiği heyecanla, sokaklarda hafif esen serin rüzgarda, kurumuş yaprakların arasında yürümek, içinde olduğum günleri daha büyülü kılardı. Aslında o yürüyüşlerimin ne kadar güzel ve değerli olduğunu şimdi daha iyi anlıyorum. Çünkü her sonbahar kendini hissettirmeye başladığında, o büyülü günlere dönüyorum sanki. Ve o mutluluğu, heyecanı ve huzuru tekrar yaşıyorum.

    İşte böyle duygular içerisinde karşılıyorum sonbaharı…"

    ReplyDelete
  5. Merhaba Kitap Kurdu

    Biz de Bart'la Eylul ayinda nisanlanmistik. Bir de annemin dogumgunu ve annemle baamin evlilik yildonumleri de Eylul'dedir. Yani benim icin de cok sey ifade eden bir ay bu. Kiz ismi olarak da cok guzel bence de!

    Merhaba mKemal,

    Kesinlikle, aklin yolu birdir olmus yazilarimiz! Eylul bence de insana bu duygulari hissettiriyor. Ozellikle de benim gibi mutemadi ogrenciyseniz :)

    Sevgiler

    Moonie

    ReplyDelete
  6. Eylülü ben de çok seviyorum. Benim için özelliği olan hiçbir gün yok bu ay içinde. Ama ismi bile huzur veriyor. Hüzün değil. Sevgiler...

    ReplyDelete