Friday, September 11, 2009

Moonie İstanbul'dan bildiriyor!

Geldim, gelirken de farkında olmadan Chicago'nun yağmurlarını ve serinliğini İstanbul'a getirmişim! Ben geldim geleli ağlıyor gökyüzü.. Hem de ne ağlama. Sular seller gibi.

Herşeye rağmen dünyanın en güzel şehrinde olmak enfes bir duygu. Kavuşmak, enfes bir duygu.

Vapura bindim, otobüse bindim, taksiye bindim. Yeniden İstanbullluların arasına karıştım. Şehrin içinde eriyip gittim, nabzını hissettim, havasını soludum. Kendimi şehrin içinde kaybedip, yeniden buldum.

İstanbul, her seferinde hiç ayrılmamışız gibi tekrar kucaklıyor beni. Minicik bedenimi tekrar kabul ediyor mabedine. O anaç ve şefkatli kollarıyla sarmalıyor.

Çok seviyorum ben bu şehri. Çok.


2 comments:

  1. Ben de bir yandan haberleri izliyorum, bir yandan seni dusunuyorum. Maalesef kisacik tatilin bu sel-yagmur karmasasina denk geldi. Umarim havalar duzelirde, daha keyifli bir IStanbul tatili gecirirsin.

    ReplyDelete
  2. Sagol Nurvenurcum, cok sukur sonunda duzeldi havalar. Tam bir pastirma yazi yasiyoruz su anda :)

    ReplyDelete