Wednesday, February 25, 2009

Kabus

Gece çok huzursuz, inanılmaz yorucu bir uyku uyudum. Sabaha karşı kabus görürken uyandım. Uzun süre etkisinden kurtulamadım.

Kabusumda evimizin olduğu binanın altında başka binalara bağlı bir bomba alarm sistemi tespit ediliyormuş (!). O yüzden binamızı tamamen patlatmaları, yok etmeleri gerekiyormuş. Bize bir an önce evinizi boşaltın diyorlar. Ne alacağımı şaşırıyorum. Rüyamda hemen aklıma gelenler: Sırt çantama pasaportum, gözlüğüm, kimliğim, bilgisayarım, cüzdanım, telefonum.

Rüyamın etkisinde o kadar uzun süre kalkamadan gergin bir şekilde yatakta yattım ki. Aklıma Filistinliler geldi. İsrail'in evlerini arayıp 'Yarım saat sonra evinizi bombalayacağız, bir an önce boşaltın' diyerek uyardığı Filistinliler. Ne yapardınız? İki dakika içinde karar vermek zorunda kalsanız neyinizi alır, neyinizi bırakırdınız böyle bir durumda? Ne kadar zor bir karar. Herhalde canınızı kurtarmak bile yeterdi. Çok da umrunuzda olmazdı belki başka şeyler.

Bir uyandım, geldim bilgisayarıma haberlere baktım, uçak düşmüş, insanlar ölmüş.

Bugüne kötü bir başlangıç yaptım :(


No comments:

Post a Comment