Friday, December 11, 2009

Şu kitap


Orhan Pamuk'un okumadığım tek kitabı olarak bu güzellik kaldı. Şu anda masamın üzerinde uslu uslu oturuyor. Ama öyle uslu göründüğüne bakmayın, sürekli beni kendine doğru çekiyor şu anda bu kitap. Arada yan yan, kaçamak bakışlar atıyorum kapağına. Elim o tarafa uzanıyor, geri çekiyorum korkup. Resmen tiryakiler gibiyim. Bir başlasam elimden düşüremeyeceğimi adım gibi biliyorum. Bir yandan da kendi araştırmalarım için okumam gereken makaleler var masada.. Ah, bu işkence yapılır mı bana!

Ama galiba artık kitabın cazibesine dayanamayacağım bu gece. Kara Kitap'ı da böyle karanlık ve soğuk bir Aralık gecesinde başlamıştım okumaya. Hava tam Orhan Pamuk havası, elimde çay bardağım, dışarıda beyaz karlar, beni artık kim tutar! :)

5 comments:

  1. en sevdiğim kitabıdır Kara Kitap ve ben de bir Aralık ayında okumuştum. Sessiz Ev nedense zorlamıştı beni.

    ReplyDelete
  2. Sevgili Gece Yolculuğu;

    Bu kitap benim de en sevdiğim kitaplardan biridir. Mutlaka okunmalı, naçizane fikrim.
    Sevgiler
    AyseninKitapKulübünden
    BİLLUR

    ReplyDelete
  3. Merhaba Lalenin bahcesi

    Benim de en sevdigim Pamuk kitabi Kara Kitap. Sonra Yeni Hayat ve Beyaz Kale gelir. Sessiz Ev'le ilgili cok fazla bir sey hatirlamiyorum ben de nedense.

    Merhaba Ayse,


    Tesekkur ederim yorum icin! Ben de basladim bile zaten okumaya :)

    Sevgiler

    Moonie

    ReplyDelete
  4. Orhan Pamuğun zamanında Kar ve Benim Adım Kırmızı kitaplarını okumuştum ama çok uzun zaman önce... Şimdi tüm kitaplarını baştan alıp okumak istiyorum en iyisi ilk romanından mı başlamak yoksa başlangıç için bu iyi diyebileceğin bir kitabı var mı?
    pluie

    ReplyDelete
  5. Sevgili Pluie;
    Moonshine'dan önce konuya ben atlayıp cevap veriyorum: Cevdet Bey Oğulları ilk okunmalı bence.
    Sevgiler
    Ayşsenin Kitap Kulübünden
    BİLLUR

    ReplyDelete