Sunday, October 15, 2006

Karlar düşer....



Ve Chicago şehri, rekorlar kitabına girebilecek Ekimlerinden birini yaşıyor: Geçtiğimiz Perşembe günü, yani 12 Ekim'de yılın ilk kar yağışı gerçekleşti. Sabah pencereden bakıp da tipi halinde kar yağdığını görünce gerçekten çok şaşırdım. Burada ne kadar soğuk kışlar gördüysem de bu kadar erken kar yağdığını görmemiştim şimdiye kadar. Sonraki günlerde kar yağışı olmasa da genelde 0 derecenin çevresinde seyretti hava sıcaklığı, ve kış bu sene çok erken geldi buralara anlaşılan!

Evime sonunda nispeten yerleştim, hala bir çok eksik var ama şu an için en çok gerekli olan her şey var. Evimi kişiselleştirdikçe ve daha da çok 'yuva'ya benzettikçe daha çok seviyorum!

Bu arada haftalar inanılamayacak bir hızla geçiyor ve sürekli bir yerlerden bir yerlere koşturuyor gibiyim. Çok yoruluyorum ama çok da seviyorum ben bu tempoyu galiba.

Haftasonu yine kendi rahatlığı ve vurdumduymazlığıyla geldi, yeni bir hafta başlamadan önce tadını çıkarmakta yarar var. Hafta başlayınca Pazartesiden Cumaya nasıl geçiyor zaman anlayabilmiş değilim çünkü hala. Hayat, kocaman bir maraton gibi.




Bu arada Almodovar'ın yeni filmi Volver 3 Kasım'da sinemalara gelecekmiş, çok sabırsızlanıyorum! Bir an önce görmek istiyorum çok güzel olacağına şimdiden emin olduğum bu filmi. Ayrıca Chicago Uluslararası Film Festivali kapsamında bir İran filmi görmeye gideceğim yarın büyük bir olasılıkla. Bu yıl da dünyanın çeşitli ülkelerinden birbirinden güzel bir çok film gösteriliyor bu festival kapsamında. İran sinemasını keşfettiğimden beri gerçekten çok beğeniyorum tarz ve gidişatını.


Haftasonu bitmeden bitirmem gereken bir çok proje de var. Zaman, parmaklarımın arasından kayıp giden kum taneleri gibi..


Şu anda dinlediğim: Mor ve Ötesi - Kış Geliyor

No comments:

Post a Comment